18 Nisan 2014 Cuma

Tablo İçin Duvar Paylaşımı

Yeni evimize, yeni taşındık. Uzun zamandır karşıda Beşiktaş’ta oturuyorduk. En sonunda eşimi ikna ederek Bostancı’ya taşınabilmeyi başarabildik. Biraz zor oldu ama Bostancı gibi güzel bir yer yok benim için. Uzun süre ikna çabalarımdan sonra canım eşim beni daha fazla kırmayarak, taşınmayı kabul etti. Bostancı sahile yakın bir yerden evimizi tuttuk. Evimizin zaten sahile yakın olmasını istiyordum. Çünkü Bostan’cının sahil şeridini çok seviyorum. Bostancı’yı çok seviyorum. Sanki orada hiç karmaşa ve karışıklık yok. Her şey sakin, sorunsuz, insanlarında telaş – stres diye bir şey yok adeta. Bir de sahil şeridinin, Pendik’e kadar uzanması, benim için en başta taşınma sebeplerimden bir tanesiydi. Eşimi  getirmek kolay olmadı ama bu isteğimi kırmadı.
 tablo

Eşim kolay kolay Beşiktaş’tan ayrılmak istemedi. Çünkü o benim tam tersi hayatı tarzını seviyor. Ben ne kadar rahatı ve huzuru, temiz havayı seviyorsam. O da eğlenceyi, hareketi, şehrin içinde olmayı çok seviyor. En azından İstanbul’da birçok semt canlı ve hareketli olduğundan, Bostancı’ya gelmekten o kadar üzülmedi.
 duvar saati


Tekrardan yeni evimize dönecek olursak, eşyalarımızın hepsini yerleştirdik. Ama duvarlarımız çok boş kaldı. Geçenlerde eşimle bunu konuşuyorduk. İkimizde sanatı çok sevdiğimizden tablo koymayı karar verdik ve duvarları paylaştık. Ben kendi duvarımda doğaya ait tablo koyarken, o da şehrin canlılığını yansıtan tablo koydu. Salon girişine de duvar saatikoyarak, böylelikle salonun duvarlarını tamamlayarak, evin her şeyi tamam oldu. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder