5 Ekim 2015 Pazartesi

Kendinizi Şımartın.


Öğrencilik günlerimi öyle çok özlüyorum ki. Şimdilerde o kadar yoğun bir tempoyla çalışıyorum ki. Elimde kitabım üzerimde bornoz saatlerce dinlediğim öğrencilik yıllarını mumla arıyorum. Son birkaç yıldır kendime hiç zaman ayırmadığımı fark ettim. Oysa kendime zaman ayıramayacaksam yaşamanın manası ne? Bende geçen gün yoğun iş hayatına kısa bir mola vermeye karar verdim
Yukarıda da bahsettiğim gibi bu aralar çok yoğunum. Malum yaz bitti artık yoğun bir çalışma temposu başladı. Geçenlerde kendime izin verdim. İşten erkenden çıkıp eve gittim. Önce uzun bir banyo sefası yaptım. Banyodan sonra yıllardır bornoz giyerek dinlenirim. Fakat iş sebebiyle bornoz keyfi yapmak benim için hayal olmuştu. Bende haftalar sonra banyodan sonra elimde taze sıkılmış portakal suyum üstümde yeni aldığım bornoz birkaç saat keyif yaptım.

Beni tanıyanlar bilir, alışveriş yapmayı çok severim. Geçen gün Evidea’da rengarenk bornoz modelleri görünce dayanamadım iki tane yeni bornoz aldım. Bornoz alırken genellikle ya Özdilek bornoz ya da Taç bornoz tercih ederim. Bornoz fiyatları ne olursa olsun kaliteli olanı almaktan yanayım. Çünkü kalitesiz bornozların hem renkleri erkenden soluyor hem de cildin deforme olmasına sebep oluyor. Bu sebeplerle bornoz alacaksam taç bornoz takımları ilk tercihim olur.
Ben her insanın zaman zaman böyle kendisini şımartması gerektiğini düşünüyorum. Sizde eğer yoğun çalışma temposu nedeniyle bunaldıysanız muhakkak kendinize zaman ayırın. Küvetinizi doldurup güzel bir duş aldıktan sonra birkaç bornoz
keyfi yapın. Sevdiğiniz bir kitabı ya da filmi izleyin. İnanın bana size çok iyi gelecek.
Güzel bir banyo keyfi için neler gerekli?
Sevdiğiniz kokularda bir banyo jeli.
Banyo tabletler. (Eğer küvetiniz varsa muhakkak kullanın çünkü banyo tabletleri insanı çok rahatlatıyor )
Banyo tuzları.
Etrafta birkaç adet mum yakmak sizi dinlendirecek ve rahatlatacaktır.
Bu yazınında sonuna gelmiş bulunuyoruz. Yukarıda da belirttiğim gibi bu aralar çok yoğunum. Bu sebeple istediğim sıklıkla post giremiyorum. Şimdiden bu ay neler hakkında yazacağımı belirledim elimden geldiğince sık sık post yayınlamayı düşünüyorum.

Görüşünceye dek kendinize çok iyi bakın. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder