7 Şubat 2014 Cuma

Ofisimin Yeni Eşyaları Geldi

Ofisimin taşınması ile birlikte, birazda tadilat yapmaya karar verdim. Ofisimdeki mobilyaları uzun süredir kullanıyordum. Yeni bina ile birlikte odamda da yenilikler olmasını istedim. Bunun için kendime yeni ofis mobilyaları bakmaya başladım. Özellikle çalışma masaları dikkatimi çekti. Ben uzun zamandır, bu tür ürünlerden uzak kalmışım. Çalışma masası bakmaya başlayınca karşıma çok güzel masalar çıktı. Özellikle bu masalar çok gösterişli olmasının yanında, çok uygun fiyatlarla satılıyordu.
Çalışma masaları içerisinden kendime çok güzel bir masa beğendim ve sipariş etmeye karar verdim. Ofisimde daha ihtiyacım olan pek çok ürün vardı. Baştan ofis dizayn etmek zorlu bir süreç olarak karşıma çıktı. Hiç bu kadar zorlanacağımı düşünmemiştim. Çalışma masamı seçerken çok fazla zorlanmış olmasam da, çalışma koltuğunu seçmek beni çok zorladı. Kendi koltuğumdan memnun olsam da daha rahat bir koltuk alma fikri beni cezbetti.
Çalışma koltuğu fiyatları ise beklediğimden çok daha uygundu. Zorda olsa bir tane beğene bildim. BU mobilyaları alırken pek çok araştırma yaptım. Araştırdığım firmalardan beni en çok cezbeden Evidea.com oldu. Aradığım tüm mobilyaların bol bol çeşidi vardı. Özellikle çok uygun fiyatlı olmaları, beni asıl cezbeden konu oldu. Çalışma koltuğu fiyatlarına baktığım zaman, piyasanın çok altında fiyatlarla satılıyordu. Buna rağmen kalite bakımında hiçbir eksiği yoktu. Ofisim eski haline göre çok değişti ve daha iç açıcı bir hal aldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder