21 Ağustos 2014 Perşembe

Salonumun Yıldızı Parçalı Tablo

Tüm hayatım boyunca, buna çocukluğumda dahil evcimen bir adamdım. Özellikle çocukken, tüm arkadaşlarım sokakta top oynarlardı ve ben onları sadece camdan izlerdim. Annem dışarı çıkıp, oynamam için az uğraşmadı ama ben nedendir bilmem evde çok daha mutluydum, halen de öyle dışarıya çıkmaktansa evde oturmayı tercih ederim. Bunun sebebini hiç anlayamadım ama nedense evde oturup film izlemek ya da kitap okumak bana her zaman çok daha ilgi çekici gelmiştir. Özellikle salonumda oturmanın keyfini hiçbir şeyde bulamıyorum.
 parçalı tablo


Evimde, özelliklede salonumda vakit geçirmekten bu kadar çok hoşlandığım için salonun dekorasyonuna da çok önem veririm. Salonda otururken kendimi rahat ve huzurlu hissetmem gerekir. Bu yüzden beni en çok rahatlatan şey olan tablo modellerini sıklıkla kullanırım ve bu tablolardan sıkıldıkça da yenileriyle değiştiririm. Özellikle son dönemde parçalı tablo modelleri çok fazla hoşuma gitmeye ve ilgimi çekmeye başladı. Bu yüzden salonuma birkaç tane parçalı tablo almak istiyorum. Bu parçalı tablo modelleri, son dönemde çok fazla yaygınlaşmaya başladı. Her yerde görmeye başladığım için mi zevk alıyorum, bilmiyorum ama salonumda güzel birkaç manzara içeren parçalı tablo modeli almak istiyorum. Üstelik bu parçalı tablo fiyatları da normal tablo modelleri ile aynı. Bu da parçalı tabloları tercih etmemde bir etken oluyor.

 tablo
Salonumda daha önce bulundurduğum tablo modelleri, artık sıkıcı gelmeye başladı. Bu yüzden bunları yenileri ile değiştirmek istiyorum. Evimde kullandığım tablo modellerine epey para verdiğim için eski tabloları da internet üzerinden 2.el sitelerde satıyorum. Buradan gelen parayla da yeni alacağım tabloların bir kısmını karşılıyorum. İnternet üzerinde tablo alan ve satan yerler o kadar fazla ki biraz araştırma yapınca tabloları çok ucuza satan yerler ile karşılaşabiliyorsunuz. Ben de alacağım tablo modellerini genellikle internetten almayı tercih ediyorum. Almaya karar verdiğim parçalı tablo modellerini de pluscanvas.com’dan almaya karar verdim. Beğendiğim parçalı tablolar burada hem çok uygun fiyata satılıyor hem de çok fazla seçenek var. İstediğim modeli rahatlıkla bulabiliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder