22 Eylül 2014 Pazartesi

Bir Film Ve Bir Banyo Dekorasyonu


Bir Mustafa Altıoklar filmi olan Banyo, 2005 yılında vizyona girerek Türk seyircisinin dikkatini çekmeyi başarmış bir komedi - erotik türüne aittir. Dönemin cesur sinema filmleri arasında yer alan Banyo, Demet Evgar ve Selçuk Yöntem gibi usta oyuncularla daha ilgi çekici bir hal almıştır.

''Bir banyoda olamayacak her şey bu filmde!'' şeklinde lanse edilen farklı filmde benim dikkatimi elbette ki banyo dekorasyonu çekti. Son derece geniş bir banyoda çekilen filmde renkli fayanslar dikkat çekiyor. Fakat tüm bu renklerine rağmen, banyo dolabı ve banyo seti son derece soft renklere sahip. İşte bu noktada ben de neden banyolarımızı alışılmışın dışına çıkarak dekore etmiyoruz diye düşünmekten kendimi alamadım ve kendi banyomu da bu düşünceye göre tasarladım.

Benim ufak, ancak son derece kullanışlı bir banyom var. Bir kere zaten banyom küçük olduğu için minimal bir duş kabini kullanıyorum. Duş kabinimin içerisinde bir adet duş rafı var. Buraya şampuan ve duş jeli gibi duş sırasında ihtiyaç duyacağım bakım ürünlerini koyuyorum. Klozet takımım ise tam karşısında yer alıyor. Banyoma hakim olan renk ise pembe. Banyo zeminimde pembe bir banyo halısı var. Banyo dolabım ise country tarza hitap eden bir tasarıma sahip. Rengi beyaz. Banyo setim de gene banyo halımla uyumlu olması açısından pembe.Banyo dolabıma sığmayan bakım ürünlerimi, mumları ve renkli havluları dekoratif bir duvar rafına yerleştiriyorum. Böylece daha modern bir görünüme sahip oluyorum.

Benim gibi bir filmden etkilenerek banyo dekorasyonunu değiştiren var mıdır bilmiyorum ama size banyo dekorasyonunuzu ciddiye almanızı öneriyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder